BYD, UEFA EURO 2024™’ün Resmi Partneri ve Resmi E-Mobilite Partneri Oldu

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Dünyanın önder elektrikli araba markası BYD, UEFA Avrupa Futbol Şampiyonası 2024™’ün (UEFA EURO 2024™) Resmi Partneri ve Resmi E-Mobilite Partneri oldu. Bu büyük iş birliğiyle birlikte, geçtiğimiz Kasım ayında Türkiye pazarına süratli bir giriş yapan BYD, Türkiye Ulusal Takımı’nın da yer alacağı UEFA EURO 2024™ Şampiyonası’nda isminden kelam ettirecek. 

UEFA (Avrupa Futbol Federasyonları Birliği) ile yapılan bu iş birliği Şampiyona tarihinde, bir elektrikli araba üreticisiyle yapılan ilk sponsorluk mutabakatı olarak dikkat çekiyor. BYD’nin sponsorluğu, UEFA’nın daha çevreci ve daha sürdürülebilir bir UEFA EURO 2024™ Şampiyonası düzenleme amacına katkı sağlarken, futbol heyecanını çevresel sorumluluklarla bir ortaya getiriyor.

BYD, dünyanın bir numaralı elektrikli araç üreticisi olarak, tüketiciler için elektrikli mobiliteyi daha erişilebilir hale getiriyor. Tıpkı vakitte sunduğu teknolojilerle elektrikli araçlara geçişin eşsiz bir tecrübe olmasını sağlayan BYD, UEFA EURO 2024™’ün resmi partneri olarak daima gelişime olan tutkusunun altını çiziyor. Bu itibarlı şampiyonayla birlikte daha büyük kitlelere erişim sağlayacak olan BYD’nin elektrikli araçlardaki son yenilikleri, stadyumlarda ve resmi taraftar alanlarındaki canlı etkinliklerde gösterilecek.

BYD’nin partneri olduğu EURO 2024™ 14 Haziran’da başlıyor

UEFA EURO 2024™, 14 Haziran-14 Temmuz 2024 tarihleri ortasında Almanya’da dünya standartlarındaki 10 farklı stadyumda gerçekleştirilecek. UEFA EURO 2024™ Resmi Partneri ve Resmi E-Mobilite Partneri olarak BYD, turnuva sırasında çeşitli paydaşlar için farklı elektrikli araç modelleri ile tüm mobilite gereksinimlerini karşılayarak sürdürülebilirliği, sponsorluğunun merkezinde tutacak.

BYD, bu itibarlı futbol şampiyonası ile iş birliğini kutlamak için bayileri ile birlikte showroomlarda çok sayıda müşteri tecrübesi gerçekleştirmeyi amaçlıyor ve bu aktiflerde iştirakçilerle UEFA EURO 2024™ heyecanını birlikte yaşamayı hedefliyor olacak.

“UEFA ve BYD ortasında büyük bir sinerji var”

BYD Avrupa Genel Müdürü Michael Shu, markanın UEFA EURO 2024™ ile işbirliği yapmasından ötürü heyecan duyduklarını belirterek, “Elektrikli araçlardaki son yeniliklerimizi, geniş bir kitlelere ulaştırmamızı sağlayacak bu itibarlı spor aktifliğinin ilk e-Mobilite partneri olmaktan gurur duyuyoruz. Bu iş birliği, BYD’nin daha çevreci bir gelecek için karbon emisyonlarını azaltma konusundaki taahhüdünün altını çizerek UEFA EURO 2024™, elektrikli araçlardaki son teknolojik gelişmeleri çok geniş kitlelerle paylaşabilmeyi beraberinde getirecek. Her iki kuruluş ortasında büyük bir sinerji var. UEFA üzere biz de amaçlara net bir halde odaklanarak olumlu ve kapsayıcı tecrübeler yoluyla ilham vermeyi amaçlıyoruz. BYD, e-Mobiliteyi herkes için erişilebilir kılmaya kendini adamış bir marka. UEFA EURO 2024™’ün partneri olarak, dünyanın dört bir yanından gelen taraftarlara oyunun kurallarını değiştiren teknolojilere sahip arabalarımızı sunmayı dört gözle bekliyoruz” dedi.

UEFA Pazarlama Yöneticisi Guy-Laurent Epstein ise, dünyanın en büyük elektrikli araç üreticisi olan BYD’yi UEFA EURO 2024’ün partneri olarak görmekten duyduğu heyecanı lisana getirerek, “Bu iş birliği, futbolun heyecanını, UEFA’nın çevresel sorumluluk taahhüdüyle birleştirerek, daha çevreci Avrupa Şampiyonası vizyonuyla eksiksiz ahenk sağlıyor. BYD (Build Your Dreams), Hayallerini İnşa Et manasına geliyor. Futbolcular ve gruplar ise, alanda hayallerini inşa etmek ve 14 Temmuz’da şampiyona sonunda Henri Delaunay Kupası’nı Berlin’de kazanmak için durmadan çalışacak.”

1995 yılında kurulan BYD, şarj edilebilir bataryalar konusunda uzmanlığını süratle ortaya koyarak, sürdürülebilir gelişimin ve teknolojinin bir öncüsü haline geldi. BYD, sunduğu şarj edilebilir elektrikli arabalarını, bugün 6 kıtaya, 70’ten fazla ülke ve bölgeye, 400’ten fazla kente muvaffakiyetle genişletti. 2003 yılında kurulan BYD Auto’nun 2023 satışları, 3,02 milyon şarj edilebilir elektrikli araba adedini aşarak yeni bir rekora ulaştı.

Avrupa binek araba pazarına ise 2022 yılında adım atan BYD, geçtiğimiz Kasım ayında Türkiye pazarına da süratli bir giriş yaptı. Marka şu anda 19 Avrupa ülkesinde 230’un üzerinde bayisiyle dikkat çekerken, her geçen gün yenilikçi modellerini sunarak model yelpazesini genişletmeye devam ediyor.

Küresel marka vizyonu olan ‘Dünyayı 1°C Soğutma’ vizyonuyla uyumlu olarak, BYD, Avrupa genelinde ve ötesinde daha sürdürülebilir bir gelişmeyi desteklemek taahhüdünde bulunuyor. Bu, nihayetinde dünya çapında daha sürdürülebilir bir gelişmeyi teşvik ederek, ulaşımın etraf dostu dönüşümünü kolaylaştırmaya yardımcı olacak.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

Bir Cevap Yazın

Bizi Takip Edin