1. Haberler
  2. Lojistik
  3. Kargo Sektörü 2023’te 7 Milyar 660 Milyon Paket Dağıtacak

Kargo Sektörü 2023’te 7 Milyar 660 Milyon Paket Dağıtacak

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kargo kesimi, 2022 yılında e-ticaretten kaynaklı 4 milyar 787 milyon siparişi tüketicilerle buluşturdu. Bölüm, 2023 yılında 7 milyar 660 milyon e-alışveriş paketini dağıtmayı hedefliyor. E-ticaretteki büyüme trendinin değerli bileşeni olan kargo bölümü, bu dönüşüme ahenk sağlayacak kısa ve orta vadedeki gayelerini 2. Kargo, Kurye, Lojistik Doruğu ve Fuarı – PPSEde masaya yatıracak

Türkiye Kargo, Kurye ve Lojistik İşletmecileri Derneği (KARİD), e-ticaret bölümüyle büyüme ivmesi katlanan kargo bölümünün 2022 yılı sayılarını, 2023 beklentilerini ve bu yıl ikincisini düzenleyecekleri Kargo, Kurye, Lojistik Tepesi ve Fuarı (Post & Parcel II. Summit & I. Expo – PPSE) hakkındaki değerli bilgileri açıkladı.

2022de e-alışveriş paketlerinin sayısı yüzde 43 arttı

E-ticaret hacimlerinde yaşanan süratli artışa gelecek yılların teknoloji ve inovasyon yatırımlarını öne çekerek karşılık verdiklerini açıklayan Türkiye Kargo, Kurye ve Lojistik İşletmecileri Derneği Başkanı Fatih Önyol, “2022 yılında e-ticaretten kaynaklı sipariş adetlerimizde yüzde 43’lük bir artış yaşandı. Kesim temsilcilerimiz 4 milyar 787 milyon siparişi tüketicilere itimatla ve süratle teslim etti. E-ticarette 2023 yılında yüzde 60’lık hacim artışı beklentisi bulunuyor, biz de kargo dalı olarak 7 milyar 660 milyon e-alışveriş paketini dağıtmayı hedefliyoruz. Süratli teslimatın giderek değer kazandığı kargo, kurye ve lojistik bölümü olarak otonom teknoloji yatırımlarımızı hızlandırdık. İnsan kaynağımıza da yatırım yapmaya devam ediyoruz. Kargo, kurye ve lojistik kesimi olarak tedarikçilerimizle birlikte ülke genelinde 1 milyon kişilik istihdam gücümüzü teknolojinin gücüyle birleştirerek tüketicilerin gereksinimlerine süratli karşılık vermeye hazırız” diye konuştu.

Kargo, Kurye, Lojistik Tepesi ve Fuarı’nda kesimin maksatları mercek altına alınacak

E-ticaretin genel ticarete oranının 2022 yılında yüzde 18,6 olduğuna dikkat çeken Fatih Önyol, e-ticarette büyük oyuncuların yanı sıra KOBİ’lerin de yatırımlarının hızlandığını ve pazar hissesinin daha da artmasının beklendiğini söyledi. Yeni oyuncuların bölüme girişiyle beklentilerin de yine şekillendiğini tabir eden Önyol, bu gelişmelere dalımızın nasıl ahenk sağlaması gerektiğini 2. Kargo, Kurye, Lojistik Doruğu ve Fuarı – PPSE’de tartışacağız. PPSE’nin kesimin gayelerinin tartışıldığı ve bölüm temsilcilerinin en son gelişmeler ve teknolojilerden haberdar olduğu bir platform olduğunu belirten Önyol, fuar alanının da ticari iş birlikleri için kıymetli fırsatlar sunduğunu aktardı. Önyol, bu yıl PPSE’de dalın kısa ve orta vadedeki amaçlarına ulaşmak için ortak akılla neler yapabileceklerini de masaya yatıracaklarını açıkladı.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

Bir Cevap Yazın

Bizi Takip Edin