1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. Yemeksepeti, ‘Sıfır Atık Belgesi’ İle Çevreye Katkısını Resmileştirdi

Yemeksepeti, ‘Sıfır Atık Belgesi’ İle Çevreye Katkısını Resmileştirdi

Genel merkezi olan Yemeksepeti Park'ta hayata geçirdiği Sıfır Atık İdare Sistemi ile Yemeksepeti; Etraf, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı'ndan Sıfır Atık Belgesi'ni almaya hak kazandı.

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Genel merkezi olan Yemeksepeti Park’ta hayata geçirdiği Sıfır Atık İdare Sistemi ile Yemeksepeti; Etraf, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’ndan Sıfır Atık Belgesi’ni almaya hak kazandı.

Türkiye’de süratli ticaretin öncüsü Yemeksepeti, sürdürülebilir bir dünya için hayata geçirdiği başarılara bir yenisini daha ekledi. Atık idaresine dikkat çeken şirket, Yemeksepeti Park’ta kurduğu Sıfır Atık İdare Sistemi sayesinde, atıklarını iktisada kazandırma ve sağlıklı bir etraf yaratma amaçlarını belgeleyerek gerçekleştiriyor.

Sürdürülebilir kalkınma maksatlarını güçlendirdi

Herhangi bir mecburiyeti olmaksızın, istekli olarak başvurduğu Sıfır Atık İdare Sistemi’ni uygulamak ve sıfır atık dokümanı almak için gerekli tüm adımları muvaffakiyetle tamamlayan Yemeksepeti’nin bu sistemi hayata geçirmesi; atıkların ayrıştırılması, kayıt altına alınması ve iktisada geri kazandırılması üzere hususları içeriyor. Tüm bu süreçler, Etraf, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’nın belirlediği Sıfır Atık Yönetmeliği çerçevesinde gerçekleştirildi. Bu gelişme, Yemeksepeti’nin etraf dostu iş anlayışını ve sürdürülebilir kalkınma maksatlarını güçlendirdi. 33207792 Belgenet numarasına sahip olan Sıfır Atık Evrakı, 03.05.2023 10:57 onay tarihi ve saatiyle 5 yıllığına kaydedildi. 

Bu evrak, gayretlerimizin resmi bir onayı”

Atıkların gerçek yönetilmesi ve iktisada tekrar kazandırılmasının çevreyi muhafazanın yanı sıra, sürdürülebilir bir ekonomik büyüme imkanı sağladığını tabir eden Yemeksepeti CEO’su Mert Baki; şunları söyledi: “Yemeksepeti olarak, işletme faaliyetlerimizden doğan atıkların geri dönüştürülmesi ve tekrar kullanılması konusunda daima olarak uğraş gösteriyoruz. Bu, hem etrafımız için hem de ekonomimiz için büyük bir kazanım. Sıfır Atık Dokümanı, etrafa yönelik duyarlılığımızın ve bu hususta gösterdiğimiz gayretlerin resmi bir onayı ve desteklenmesi manasına geliyor. Etraf, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı’na, bize bu belgeyi vererek etraf dostu iş anlayışımızı onayladıkları için teşekkür ediyoruz. Bölümümüze örnek olacak halde, sürdürülebilirlik alanındaki başarılarımıza bir yenisini eklediğimiz için keyifli ve gururluyuz.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yazın

Bizi Takip Edin

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.