1. Haberler
  2. Uncategorized
  3. Gençlerden yeşillendirmeye katkı

Gençlerden yeşillendirmeye katkı

Malatya’da gençler bir araya gelerek yeşillendirmeye katkıda bulundu. Malatya Gençlik ve Spor Müdürlüğü Melekbaba Gençlik Merkezi üyesi bir grup ...

0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Malatya’da gençler bir araya gelerek yeşillendirmeye katkıda bulundu.

Malatya Gençlik ve Spor Müdürlüğü Melekbaba Gençlik Merkezi üyesi bir grup genç, gençlik merkezinin bahçesini yeşillendirmeye devam ediyor. Melekbaba Gençlik Merkezi bahçesine 100’e yakın fidan diken gençler, merkezin bahçesinin yeşil olmasına katkıda bulundu.

Melekbaba Gençlik Merkezi tarafından gerçekleştirilen etkinlikle ilgili yapılan açıklamada, etkinlikle gençlerin doğa dostu olmaları sağlandığı gibi yeşile katkıda bulunarak çevre bilinci oluşturuldukları da vurgulandı.

İHA

Bir Cevap Yazın

Bizi Takip Edin

Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.