“Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” iş ortaklarına kazandırıyor

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Hepsiburada, platformunda yer alan faal yüz bini aşkın iş ortağına sunduğu “Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” servisiyle,  iş ortaklarının reklam harcamalarını en hakikat halde optimize ederek, %150 daha fazla müşteriye erişmesini ve satışlarını artırmasını sağlıyor.  

Hepsiburada, bünyesinde kurduğu dijital pazarlama tahlilleri üreten ve farklı kanallarda uygulanabilecek stratejik pazarlama faaliyetlerini tek çatı altında toplayan “Hepsiburada Pazarlama Çözümleri”  servisiyle iş ortaklarına en uygun pazarlama stratejisini sunarak satış ve karlılık amaçlarına ulaşmalarını sağlıyor.

Veri, bağlantı kanalları ve dijital reklam teknolojisini bir ortaya getiren “Hepsiburada Pazarlama Çözümleri” servisi, Hepsiburada’dan alışveriş yapan milyonlarca müşterinin muhtaçlıklarını ve ilgi alanlarını tanıyarak, servisten yararlanan iş ortaklarına onaylı ve inançlı bilgiden yararlanma imkanı sunuyor. Ulaşılmak istenen amaç kitleye, en yanlışsız vakitte en hakikat kanaldan ulaşma tahlili sunan Hepsiburada Pazarlama Tahlilleri servisinde, platform içi bağlantıdan, toplumsal medya kanallarına, outdoor’dan tematik kanallara uzanan geniş yelpazedeki araçlar kullanılarak yaklaşık %150 kat fazla müşteri erişimi sağlanıyor.

Hepsiburada’nın iş ortaklarına en uygun maliyetli dijital pazarlama ve reklam planlaması hizmeti sunduğu servisiyle ilgili Hepsiburada Pazarlama İrtibatı ve HepsiAd Küme Yöneticisi Onur Gargılı, “Dijital pazarlamanın üçüncü dalgası olarak kabul edilen perakende medyası aslında tüm dünyada yeni bir alan olarak kabul ediliyor. Hepsiburada olarak, Hepsiburada Pazarlama Çözümleri’nin hayata geçirilmesinin ana nedeni; iş ortaklarımızın gaye kitlelerine gerçek yerde ve vakitte minumum maliyetle ulaşmasını sağlamak ve satışlarını, karlılıklarını artırmalarını desteklemek. Hepsiburada, ayda 210 milyondan fazla ziyaretçisi olan bir e-ticaret platformu. Münasebetiyle elimizdeki onaylı ve inançlı veriyi, uzman takımlarımızca tahlil ederek, iş ortaklarımızı en verimli biçimde gaye kitlelerine ulaştırmak için kullanıyoruz. Sunduğumuz bu servis içinde 14 farklı irtibat kanalı mevcut. Marka elçilerinden toplumsal medya kanallarına, outdoor’dan tematik kanallara uzanan tüm bu araçları iş ortaklarımızla paylaşarak reklam harcamalarını en verimli formda kullanlamalarını sağlıyoruz. Bu kapsamda bölüm ortalamasını baz aldığımızda Hepsiburada Pazarlama Tahlilleri servisi kullanan işortaklarımızın %150 kat daha fazla erişim sağladığını söyleyebilirim” dedi. 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

Bir Cevap Yazın

Bizi Takip Edin