QNB Sigorta, Girişimlerle Birlikte Müşterilere Yenilikçi Çözümler Sunacak

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

QNB Sigorta, QNBEYOND mesken sahipliğinde Start-up Network Day aktifliğini hayata geçirdi. Aktiflikte; farklı alanlara odaklanmış 7 teşebbüs, sigortacılık alanında müşteri sorunlarına bulduğu yaratıcı tahlilleri ilham veren sunumlarıyla iştirakçilerle paylaştı. QNB Sigorta, müşteri tecrübesi, sağlık & zindelik, otomasyon & yapay zekâ, gömülü sigortacılık ve tele-tıp alanlarında müşterilerin sorunlarına yenilikçi tahliller getiren teşebbüslerle iş birliği yapmayı hedefliyor.

Türkiye’nin en büyük özel bankalarından QNB Finansbank’ın yüzde 100 iştiraki olarak faaliyetlerini sürdüren ve sağlık sigortası, hayat ve ferdi kaza sigortası ve kişisel emeklilik alanlarında hizmet veren QNB Sigorta, QNBEYOND mesken sahipliğinde girişimcilerle bir ortaya geldi. Aktiflikte; yapay zekâ, wellness–wellbeing, tele-tıp, müşteri tecrübesi ve gömülü sigortacılık üzere alanlara odaklanmış 7 farklı teşebbüsün tahlilleri ele alındı. 

Her bir teşebbüsün temsilcisi, teşebbüs seyahatlerini, gördükleri müşteri sorunlarını ve onlara sundukları yaratıcı tahlilleri paylaşırken, sigortacılık dünyasına bu tahlilleri nasıl entegre edebileceklerine dair kullanım senaryosu örneklerini de aktarma fırsatı buldular. Aktifliğe iştirak sağlayan QNB Sigorta ve QNB Finansbank yöneticileri de teşebbüslerle birebir temas kurarak bedel tekliflerini manaya ve iş birliği alanlarını keşfetme imkânı yakaladılar.

Etkinliğin açılış konuşmasında kelam alan QNB Sigorta Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Sigortacılık seyahatinde teklif alma evresinden poliçeleşmeye, dinamik fiyatlamadan, ödeme sistemlerine, müşteri tecrübesi tahlillerinden, katma bedelli hizmetlere birçok temas noktasında gelişim fırsatları mevcut. Direkt son kullanıcıya hitap eden uygulamalar kadar, sigortacılıktaki altyapıların sadeleştirilmesi ve otomasyona dair de tekrar teşebbüsler için çok fazla oyun alanı olduğunu düşünüyoruz” dedi.

Hayat ve sağlık branşında sigortacılıkta inovasyonun ağırlaştığı 5 odak alanı gördüklerini belirten Kuriş, müşteri tecrübesi, sağlık & zindelik, otomasyon & yapay zekâ, gömülü sigortacılık ve tele-tıp alanlarında müşterilerin sorunlarına yenilikçi tahliller getiren teşebbüslerle iş birliği yapmak istediklerini belirtti.

QNB Sigorta olarak müşterilerine “Bugün Bugünü Yaşa” telaffuzuyla ulaştıklarını vurgulayan Pınar Kuriş, “Müşterilerimizin ‘bugün’ uygun hissetmelerini sağlamak ismine birçok yenilik üzerine baş yoruyoruz. Dijitalleşme ihtiyacı ile birlikte, müşterilerin artık güç günlerde kullanabilecekleri klasik sigorta teminatlarının ötesinde, bugünleri için, günlük hayatlarına da dokunan bir hizmet arayışında olduklarını biliyoruz. Tüm hizmet kanallarımızda olduğu üzere dijitalleşme konusunda da aksiyonlarımızı müşterilerimize kendilerini âlâ ve inançta hissettirme odağında belirlemeye devam ediyoruz” diyerek ekledi.

QNB Sigorta, önümüzdeki periyotta de QNB Grubu’nun inovasyona ve girişimciliğe verdiği değerin en somut göstergelerinden olan QNBEYOND’un teşebbüs networkünden ve hızlandırma programlarından faydalanmaya devam ederek teşebbüs ekosistemiyle olan alakalarını geliştirmeyi hedefliyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü

Bir Cevap Yazın

Bizi Takip Edin